Výzva "Vypracovanie návrhu stratégie CLLD pre OZ MAS Pramene"
Výzva na predloženie ponúk
Zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2066 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1. Identifikácia verejného obstarávateľa : Občianske združenie MAS PRAMENE,
Sídlo : Kancelária MAS/VSP, Gánovská 184, 058 01 Gánovce
cialis generic IČO : 42 344 905
č.ú: SK59 5600 0000 0061 3012 5001/ Prima banka Slovensko, a.s.
Kontaktná osoba poverená verejným obstarávaním :
Public tenders, s.r.o.
IČO : 47 397 021
Sídlo : Sibírska 2, 080 01 Prešov,
zastúpená : Ing. Rastislav Tapšák - konateľ
kontakt : 0911 976 973
e-mail : rasto.tapsak@gmail.com
2. Druh zákazky : zákazka na poskytnutie služby
3. Postup obstarávania: zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č.25/2006 Z. z., (zákazka na výber poskytovateľ služieb)
4. Názov zákazky : Vypracovanie návrhu stratégie CLLD pre OZ MAS Pramene
5. Opis predmetu zákazky : Opis zákazky je prílohou k tejto výzve.
6. CPV : 79410000-1 - Poradenské služby v oblasti obchodu a riadenia
7. Predpokladaná hodnota zákazky : 12.500,00 EUR bez DPH.
8. Miesto dodania : Občianske združenie MAS PRAMENE, Obecný úrad Vernár, Hlavná 171/65, 059 17 Vernár. Úspešný uchádzač dodá dokument : 3 x pare v papierovom vyhotovení a 1x vyhotovenie na CD.
9. Lehota dodania služby : do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
10. Hlavné podmienky financovania : Cena zákazky bude hradená
postupne za vykonané časti diela na základe faktúr - daňových dokladov.
Verejný obstarávateľ uhradí úspešnému uchádzačovi sumu 5000,00 EUR
celkom po dodaní všetkých vyhotovení podľa bodu 8 výzvy v súlade s
opisom predmetu zákazky. Faktúra č. 2 cialis generic
na sumu 10 000 EUR za dodané služby bude vystavená úspešným uchádzačom
(dodávateľom) najskôr po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP
(nenávratný finančný prostriedok), uzatvorenej medzi verejným obstarávateľom (ako
prijímateľom) na jednej strane a na druhej strane poskytovateľom NFP
(Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v zastúpení
Pôdohospodárskej platobnej agentúry - PPA) na základe zverejnenej výzvy
č. 19.1 Prípravná podpora (Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020 pre
opatrenie 19 - Podpora na miestny rozvoj v rámci iniciatívy LEADER, kód
výzvy 4/PRV/2015) a zároveň až po dodaní tadalafil citrate predmetu zákazky.
11. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo
verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej
dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich
vysvetlenie e-mailom, poštou alebo osobne priamo u kontaktnej osoby na
adrese podľa bodu 1 : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov.
12. Požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk
13. Podmienky účasti : Predloženie cenovej ponuky do stanovenej
lehoty na predkladanie ponúk. Úspešný uchádzač predloží doklad o
oprávnení poskytovať službu, ktorý musí oprávňovať uchádzača na dodanie
požadovaného predmetu zákazky. Takýmito dokladmi sú napr.
-
živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra
(predkladá fyzická osoba - podnikateľ, príspevková organizácia -
podnikateľ),
- výpis z obchodného registra (predkladá právnická
osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom
registri),
- iné oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov resp. ekvivalentný doklad.
14. Spôsob určenia ceny : Cenová ponuka musí obsahovať cenu služby bez DPH, DPH a cenu s DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO (€).
15. Lehota na predloženie ponuky : Do 15.06.2015 do 13:00 hod. Cenové ponuky potvrdené podpisom štatutára, resp. zodpovednej osoby je potrebné doručiť poštou alebo osobne na adresu osoby poverenej verejným obstarávaním : Občianske združenie MAS PRAMENE, Obecný úrad Vernár, Hlavná 171/65, 059 17 Vernár.
16. Predloženie ponuky : Uchádzač vloží cenovú ponuku na predmet obstarávania do samostatnej obálky. Obálka musí byť uzatvorená a označená " Neotvárať - ponuka na stratégiu CLLD - MAS Pramene". Cenová ponuka doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude akceptovaná - vráti sa uchádzačovi neotvorená. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na predloženie návrhu Mandátnej zmluvy, do ktorej zapracuje náležitosti, uvedené v tejto výzve.
17. Kritérium na vyhodnotenie ponúk : Jediným kritérium je najnižšia cena s DPH za predmet zákazky.
18. Verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuka uspela, ostatným uchádzačom oznámi, že neboli úspešný.
19. Kontaktné údaje na doručenie cenovej ponuky :Občianske združenie MAS PRAMENE, Obecný úrad Vernár, Hlavná 171/65, 059 17 Vernár