Výzva "Vypracovanie návrhu stratégie CLLD pre OZ MAS Pramene"

28.05.2015

Výzva na predloženie ponúk

Zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2066 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

1. Identifikácia verejného obstarávateľa : Občianske združenie MAS PRAMENE,
Sídlo : Kancelária MAS/VSP, Gánovská 184, 058 01 Gánovce
cialis generic IČO : 42 344 905
č.ú: SK59 5600 0000 0061 3012 5001/ Prima banka Slovensko, a.s.

Kontaktná osoba poverená verejným obstarávaním :
Public tenders, s.r.o.
IČO : 47 397 021
Sídlo : Sibírska 2, 080 01 Prešov,
zastúpená : Ing. Rastislav Tapšák - konateľ
kontakt : 0911 976 973
e-mail : rasto.tapsak@gmail.com

2. Druh zákazky : zákazka na poskytnutie služby

3. Postup obstarávania: zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č.25/2006 Z. z., (zákazka na výber poskytovateľ služieb)

4. Názov zákazky : Vypracovanie návrhu stratégie CLLD pre OZ MAS Pramene

5. Opis predmetu zákazky : Opis zákazky je prílohou k tejto výzve.

6. CPV : 79410000-1 - Poradenské služby v oblasti obchodu a riadenia

7. Predpokladaná hodnota zákazky : 12.500,00 EUR bez DPH.

8. Miesto dodania : Občianske združenie MAS PRAMENE, Obecný úrad Vernár, Hlavná 171/65, 059 17 Vernár. Úspešný uchádzač dodá dokument : 3 x pare v papierovom vyhotovení a 1x vyhotovenie na CD.

9. Lehota dodania služby : do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy

10. Hlavné podmienky financovania : Cena zákazky bude hradená postupne za vykonané časti diela na základe faktúr - daňových dokladov. Verejný obstarávateľ uhradí úspešnému uchádzačovi sumu 5000,00 EUR celkom po dodaní všetkých vyhotovení podľa bodu 8 výzvy v súlade s opisom predmetu zákazky. Faktúra č. 2 cialis generic na sumu 10 000 EUR za dodané služby bude vystavená úspešným uchádzačom (dodávateľom) najskôr po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP (nenávratný finančný prostriedok), uzatvorenej medzi verejným obstarávateľom (ako prijímateľom) na jednej strane a na druhej strane poskytovateľom NFP (Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v zastúpení Pôdohospodárskej platobnej agentúry - PPA) na základe zverejnenej výzvy č. 19.1 Prípravná podpora (Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020 pre opatrenie 19 - Podpora na miestny rozvoj v rámci iniciatívy LEADER, kód výzvy 4/PRV/2015) a zároveň až po dodaní tadalafil citrate predmetu zákazky.
11. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie e-mailom, poštou alebo osobne priamo u kontaktnej osoby na adrese podľa bodu 1 : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov.

12. Požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk

13. Podmienky účasti : Predloženie cenovej ponuky do stanovenej lehoty na predkladanie ponúk. Úspešný uchádzač predloží doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorý musí oprávňovať uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky. Takýmito dokladmi sú napr.
- živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba - podnikateľ, príspevková organizácia - podnikateľ),
- výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
- iné oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov resp. ekvivalentný doklad.

14. Spôsob určenia ceny : Cenová ponuka musí obsahovať cenu služby bez DPH, DPH a cenu s DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO (€).

15. Lehota na predloženie ponuky : Do 15.06.2015 do 13:00 hod. Cenové ponuky potvrdené podpisom štatutára, resp. zodpovednej osoby je potrebné doručiť poštou alebo osobne na adresu osoby poverenej verejným obstarávaním : Občianske združenie MAS PRAMENE, Obecný úrad Vernár, Hlavná 171/65, 059 17 Vernár.

16. Predloženie ponuky : Uchádzač vloží cenovú ponuku na predmet obstarávania do samostatnej obálky. Obálka musí byť uzatvorená a označená " Neotvárať - ponuka na stratégiu CLLD - MAS Pramene". Cenová ponuka doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude akceptovaná - vráti sa uchádzačovi neotvorená. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na predloženie návrhu Mandátnej zmluvy, do ktorej zapracuje náležitosti, uvedené v tejto výzve.

17. Kritérium na vyhodnotenie ponúk : Jediným kritérium je najnižšia cena s DPH za predmet zákazky.

18. Verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuka uspela, ostatným uchádzačom oznámi, že neboli úspešný.

19. Kontaktné údaje na doručenie cenovej ponuky :Občianske združenie MAS PRAMENE, Obecný úrad Vernár, Hlavná 171/65, 059 17 Vernár

© 2017 Arch Design Hlavné námestie 5, Bratislava, 811 01
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky